zondag 20 september 2009

op naar een nieuw begin

op weg naar een nieuw begin denk ik wel eens terug
wel meer dan eens de tijd staat niet stil , nee gaat zo
vlug en toch doet het zeer als ik dan weer even stil
sta in de tijd ik probeer dan snel door te lopen in mijn
eigen strijd wachten wil ik niet , nee niet meer voelen
het verdriet ik heb een doel voor ogen om te halen ik
wil niet dat de geschiedenis blijft hangen dat ik zal
falen toch weet ik dat het altijd een deel van mij zal zijn ach het is
mijn ik, ik was nog maar zo klein het is mijn ik die nu zegt , ik ben
er klaar voor het gevecht ik wil er voor gaan, ik ben er klaar voor
om eens daar te staan op die top de finish gehaald en dan kan ik
zeggen gelukkig heeft mijn verleden mij niet meer ingehaald de
weg er naar toe is nog lang en nog niet daar maar eens dan komt
de dag en dan is het strijden klaar.

karin

8 opmerkingen:

  1. Lieve karin!

    Ik hoop dat ik nu wel een reactie kan plaatsen! Anders mail ik het wel ff door ;)
    Natuurlijk gaat het helemaal goed komen!
    Ongetwijfeld ! :)
    Heeel veeel sterkte met alles !

    kus!!

    Brokenflower
    Brokenflower.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve brokenflower
    wat fantastisch dat het je gelukt is
    ja hoor hij staat erbij en ik heb er ook een berichtje van gehad
    dank je wel voor het proberen
    en tuurlijk gaat het goed komen
    ik ga ervoor
    en met jouw ook hoor
    samen maken we ons sterk he?
    we laten ons niet kisten

    ik ben blij dat het gelukt is
    je begint toch weer opnieuw eigenlijk
    en moet maar afwachten of het lukt

    dank je wel nogmaals
    en hoop je hier weer vaker te mogen ontmoeten
    en butterfly dat ben ik ook hi hi

    alle liefs
    en heel veel sterkte
    ik denk aan je
    dikke kus van mij karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yess het is gelukt ! :)
    Ik kan alleen anoniem reageren..
    Maarja dat maakt niets uit ;)

    xxxxxx

    brokenflower
    brokenflower.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee dat is helaas nog niet anders
    zal een kijken of ik dat kan veranderen
    maar het is wel beveiligd
    dat geeft wel een lekker gevoel
    ivm spam daar moeten ze dan echt moeite voor doen en bij punt had ik een hele lijst met nummers ingevoerd
    gelukkig houd je dat niet tegen
    volgens mij moet je dan bij je eigen email
    even iets invoeren zodat je ook de reactie
    krijgt in jouw mail box
    ik zal mijn man een vragen vanavond hoe dat zit ik kom er nog op terug
    super dat het gelukt is
    en dat je hebt gereageerd hier
    erg lief
    doet me goed

    ik hoop dat je hem net zo mooi vind als
    bij punt ik doe mijn best om er iets moois van te maken

    punt blijft ook gewoon bestaan hoor
    en daar schrijf ik ook gewoon nog
    maar hier probeer ik ook net zo te maken als punt
    ook met muziek als dat lukt
    moet allemaal nog even zoeken
    maar dat komt wel goed

    dank je
    liefs van mij karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag dappere meid!

    Gaat het hier al een beetje, Butterfy?
    Het is wel wennen, hè?
    Ook voor mij, hoor.
    Ik moet ook jouw adres nog even bijwerken.

    Weet je wat makkelijk zou zijn, als je in het veldje waar je je evt. reactie bij mij achterliet, jouw link zou plaatsen.
    Net zo als je vroeger altijd deed.
    Dan kunnen andere reageerders jou ook makkelijker vinden hier.

    Maar Buterfly'tje, jij zal niet falen, hoor.
    Het zijn anderen die hebben gefaald.
    Die mensen die jou zo naar beneden hebben gehaald.
    Daarom vind ik jouw nieuwe naam ook zo prachtig.
    Deze Butterfly kunnen ze nooit meer naar beneden halen.

    Blijf in de lucht, hè!?

    Ik vind dat je hier een mooi plekje hebt, met alle ruimte.
    Heb je ook verdiend!
    Dubbel en dwars.
    Dikke knuf.

    En bedankt voor al je lieve woorden.
    Je hebt me alweer blij gemaakt.
    haha!

    Liefs van Mies <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve mies
    dank je voor je reaktie
    ik moet nog zo veel ontdekken hier
    hoe alles werkt
    ik zal m eens vragen hoe dat nou werkt
    met die link
    zodat anderen me ook makkelijker kunnen vinden

    het zal wel lukken hoor daar ga ik voor
    en wat betreft mijn gedicht ik ga er zeker voor
    ben blij dat je mijn reaktie bij jouw ook mooi vond

    liefs van mij karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Butterfly, kan jij mij zien staan als volger?
    Ik heb mij (anoniem) aangemeld, en zie mijzelf wel staan (met foto)
    Ben benieuwd wat jij ziet.

    Doe rustig aan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve mies
    ik kan je hier niet zien staan met foto
    en je staat ook niet bij volgers
    ik zal vanavond m eens vragen hoe dat zit
    die heeft er iets meer verstand van dan ik
    en kan me daar vast wel even mee helpen

    je hoort van me vanavond ik zal bij jouw even mijn nieuwe naam achter laten
    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen