woensdag 30 december 2009

iedereen een heel gelukkig ,gezond en liefdevol 2010 gewenst

6 opmerkingen:

  1. Oh wat schitterend, dit nummer.
    Is ook een van onze favorieten!

    Hoe is het met jullie?

    Heel veel zegeningen en ook vrede in jullie harten toegewenst,
    van ´je weet wel wie` !

    Veel vreugde, veel liefde, veel warmte, much of happyness <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve mies
    dank je wel voor je lieve en goede wensen
    jouw en k wens ik natuurlijk
    ook het aller beste toe voor 2010
    met veel liefde gezondheid en geluk
    en veel zegeningen die je zo
    hopelijk de juiste weg mogen wijzen
    en geven waar je zo naar verlangt
    ik hoop dat dit jaar voor jullie
    een jaar wordt zonder al die pijn
    en inzichten die zullen er zeker nog wel zijn
    maar ik hoop zo dat je ze kunt verwerken
    en verder kunt met wat er allemaal op je pad komt
    ik wens je ook veel blijdschap
    want je bent een mens met een hart van goud
    die het verdiend om blijheid te mogen ervaren

    liefs van mij your butterfly
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin,

    Jullie ook een heel gelukkig 2010.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Butterfly.
    Ook hier kom ik je even een vituele knuffel geven.
    Vladdervleugels in de wind
    ik hoop dat je in 2010
    de bevrijding vind!
    Weg alle zorgen
    Op weg naar
    een Nieuwe Morgen!

    Vlieg uit, Butterfly
    Bye, bye!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve mies
    dank je wel voor je zo prachtige woorden
    en ik ben zo blij dat je de muziek mooi vind
    ik vind dit ook een heel mooi nummer
    uitkiezen van de juiste muziek vind ik soms best lastig wat is juist voor zoiets maar dit is zo mooi
    het gaat met ons goed hoor
    we gaan vooruit en het gaat steeds iets beter
    marcel is voledig hersteld en aan het werk
    en met mij gaat het ook steeds een stukje beter
    en we hebben een nieuwjaar waar ik hoop
    dat het ons jou en k ook zal brengen wat we zo hopen de vrijheid
    waar we zo naar verlangen

    dank voor je mooie gedicht

    ik leef mijn leven als een vlinder
    hoog in de lucht soms met blijheid
    soms met een zucht
    maar altijd op zoek naar die innerlijke
    vrijheid
    en die zal er zeker ooit komen

    liefs van mij voor jullie
    ik denk aan jullie
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi patricia
    dank je wel voor je goede wensen voor het nieuwe jaar
    ik hoop dat dit jaar voor jullie ook mag brengen wat je zo graag wilt bereiken
    en bovenal veel geluk gezondheid
    en een mooi jaar
    dat hoop ik dat het mag worden

    ik denk aan je
    liefs van mij en succes met afvallen
    ik ben ook nog steeds bezig
    maar sta nu even stil oeps
    maar we gaan er weer vol voor

    karin

    BeantwoordenVerwijderen