dinsdag 9 februari 2010

een storm te overwinnen

Een storm te overwinnen

een tijdje schreef ik hier niet veel
er was van alles gaande in mijn hoofd
voelde me niet meer heel.
nachtenlang was ik wakker en raasde de storm
voort in mijn hoofd
overdag liep ik dan rond niks meer kunnen
niks meer voelen totaal verdoofd

totdat ik vond dat het zo niet langer kon
en ik aan de bel heb getrokken voor medicatie
om te kunnen slapen
zodat ik alle kapotte stukken weer een beetje bij
elkaar kon rapen

nog steeds ben ik aan het worstelen om overeind te blijven
maar ik geef niet op
de storm zal eens ophouden
eindelijk een stop

met de therapie verder gaan
het doorlopen om sterker aan die andere kant
van de lijn te staan
ik blijf vechten er voor strijden
eens dan komen er voor mij echt betere tijden

ondanks dit alles zie ik de toekomst toch
goed in
ja voor mij heeft het strijden zeker zin
om daar te zijn
door die storm heen te gaan
er sterker uit te komen
en te kunnen leven zonder
verdriet en pijn

eens zal die dag komen
niet alleen meer in mijn dromen

karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten