zaterdag 10 oktober 2009

paniek


ken je het gevoel dat je soms kunt hebben totale paniek
ik ken het nu als geen ander je geen raad weten
het maakt je echt ziek hoofdpijn andere pijnen
in mijn maag en vooral in mijn hart
ja het proces is begonnen nu echt van start
een proces dat verwerken heet
een proces dat bedoeld is om achter me te laten al het leed
totale paniek is wat mij overviel en ik wist niet hoe hier mee om te gaan
voelde me alleen dacht er ook zo mee te staan
maar dan die lieve reactie's van al die lieve mensen
hier en op mijn andere blog
zo voor mij daar om een schouder te lenen waar ik op uit mag huilen
even een plekje waar ik met mijn onzekerheid mag schuilen
dank jullie wel allemaal lieve mensen
met altijd weer jullie lieve woorden
en ozo goede wensen

weet dat ik er ook altijd voor jullie zal zijn
met jullie zal delen al jullie verdriet en pijn
een schouder voor jullie wil zijn waar jullie op uit kunnen huilen
ja ook een plekje om te schuilen
of gewoon een leuke log vriendin
waar we veel plezier aan beleven
want dat het goed met ieder gaat
dat is toch ieders streven

dank jullie wel allemaal
voor steeds jullie steun het doet zo
goed echt super

van mij voor jullie allemaal
heel veel liefs
karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten