donderdag 5 november 2009

Nu weer voorzichtig verder gaan


Nu weer voorzichtig verder gaan
er is nogal een hoop gebeurd de laatste tijd
wat je niet makkelijk kwijtraakt tot mijn spijt
marcel die ziek werd ineen keer onwel onderuit
een tia was het gevolg een enorme knal heel luid
hevig geschrokken de huisarts gebeld die niet wilde komen
het zou wel het evenwicht zijn geweest ja tuurlijk ga lekker verder dromen
na nog een keer aandringen eindelijk toch geweest
nou dat was bepaald geen feest
kribbig als een behoorlijke kenau stond ze tegenover mij
mij tekeer te gaan ik heb het maar gewoon langs me heen laten gaan
marcel was belangrijker op dat moment
alsof het dan allemaal niet meetelt allemaal niet meer kent
onderzoeken gehad in het ziekenhuis nou dat bleek helemaal niet pluis
een tia was de uitkomst
en een veel te hoog cholesterol
erfelijk bepaald
dat is dat hij nou iedere keer er medicijnen voor moet gebruiken
er wel stevig van baalt
ook flinke bloedverdunners heeft hij gekregen
om te voorkomen dat het nog eens gebeurd
de waarden in het bloed waren te flink gestegen
strenge controle blijft zeker nodig
en een bezoek aan de arts dus zeker niet overbodig

tja dat was dan wel weer dat
we gaan nu door
ja we moeten wel gaan ervoor
nu wilden we ivm ons 12/5 jarig huwelijk een groot feest geven
maar dat moesten we laten varen
bij de gedachte is het gebleven
te veel mensen ernstig ziek in de familie
zodat het niet door kon gaan
nee we willen wel voor diegenen klaar kunnen staan
nu gaan we uit eten met 16 personen
dat kan gewoon doorgaan dat moet er maar van komen
we proberen er een gezellige avond van te maken
en hopen dat het ons goed zal smaken

we houden moed en blijven positief
dat het allemaal zijn draai wel weer zal vinden
al dit heeft er voor gezord dat wij ons nog meer aan elkaar binden
hoe belangrijk gezondheid geluk en liefde kan zijn
het kan zo over zijn zo voorbij zo teer zo klein

wij hopen nog lang van elkaar te kunnen genieten
er voor elkaar te zijn
want een ding is zeker we hebben het met elkaar heel erg fijn

ik kan op dit moment niet reageren op reaktie's op mijn andere weblog
punt.nl is weer eens uit de bocht
nog steeds is het probleem niet opgelost
het heeft me al vee mailtjes en ergenis gekost

ik hoop dat de mensen die hier ook lezen
weten dat ik het wel wil maar dus niet kan
ik vind het heel spijtig dan
er zijn zovelen die met hetzelfde probleem zitten
en net als ik soms even zitten te vitten
het gaat nu al zeker anderhalve maand aan
wanneer het wordt opgelost ik denk nooit
je kunt niet meer van een eerlijk antwoord opaan

maar lieve mensen weet dat ik wel aan jullie denk
en jullie zeker niet vergeet
zodra ik kan weer zal reageren
hoelang de storing nu weer duurd ik weet het niet de tijd zal het leren

ik wens jullie allemaal alle goeds en liefs
sterkte kracht en moed
en hoop het ga jullie allemaal goed
hier ben ik voor iedereen bereikbaar
en hoop dat men mij hier weet te vinden
om de contacten te houden
of nieuwe te verbinden

dag allemaal tot gauw hoop ik
alle liefs van mij karin

5 opmerkingen:

  1. Lieve Karin,
    Weet dat ik ook aan jullie denk.
    Wat fijn toch, dat je ook via hier kan bloggen,
    wat een gestuntel bij die punt :(

    Dank je ook, voor al je lieve reaktie's bij mij, je begrijpt me zo goed!

    Hier gaat het ook ff wat minder.
    Heb veel te verwerken aan inzichten, en dan loopt de rest ook niet zo goed.

    We houden allemaal moed, hè wichie?

    Tot gauw, want een mailtje van mijn kant komt ook nog wel!

    Veel sterkte, ik denk aan jullie <3
    Met alle liefs
    van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve mies
    dank je wel voor je reactie hier
    het is een heel gedoe bij punt steeds
    ik kon voor het eerst in lange tijd weer bij mariska reageren de arme meid heeft vast gedacht dat ik haar vergeten was
    ik heb direct geschreven dat ik haar nooit ben vergeten maar daar niet kon reageren vanwege de problemen bij punt

    gelukkig kwam hij nu wel aan en de lieverd heeft direct bij me terug gereageerd

    lieve mies nu terug naar jouw
    wat vervelend voor je dat het niet zo wil
    o ja ik begrijp het heel goed
    het is een harde strijd die we moeten overwinnen waar we gelukkig wel in gesteund worden door ons vertrouwen
    en dat blijven we ook doen
    maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het soms heel heel erg moeilijk is om
    vol te houden door alles wat we moeten doorstaan telkens weer die inzichten
    die jij moet ondergaan
    de nachtmerries
    brrrr ik ken het ook allemaal
    maar wat ik zo verschrikkelijk naar voor je vind zijn die verschrikkelijke pijnen waar
    maar geen oplossing voor komt nog op dit moment
    ik ben wel heel blij dat je in haar
    een eindelijk een goede hulpverleenster
    hebt gevonden al is het maar voor een paar keer
    je mag eindelijk praten en vertellen
    hoe jij je voelt en zij luisterd
    naar je zo belangrijk
    ik ben echt super blij voor je
    dat ze niet oordeelt en veroordeeld
    dat hebben er al zoveel gedaan in ons leven

    lieve mies schrijf je de mail alleen als je er aan toe bent het is geen moeten hoor
    je weet dat ik het begrijp
    en het niet erg vind dat het langer duurt
    mij gaat het erom dat jij je beter voelt
    goed genoeg om een mailtje te sturen
    lukt dat niet dan is dat echt niet erg hoor
    voel je daarover aub niet schuldig

    het vertrouwen wat wij naar elkander hebben
    zal nooit daardoor een deuk oplopen
    dat weet jij dat weet ik dat weet k en m
    daarvoor is die te dierbaar

    natuurlijk denk ik ook aan jouw en jullie
    en hoop dat het gauw weer een beetje mag gaan
    ik praat altijd in beetjes omdat ik weet
    hoe zwaar het is

    lieve mies
    ik wens je heel veel sterkte
    heel veel warmte kracht en moed
    en heel veel liefs toe
    een warme knuffel om je schouders

    en weet dat ik en m altijd aan je denken
    aan jullie allebei
    je hebt nu een kaarsje met een heerlijke rozengeur
    speciaal voor jullie

    ik hoop dat deze kracht mag geven
    dat deze hoop mag bieden
    samen met het vertrouwen

    dat het beter mag gaan
    dat wens ik je uit de grond van mijn hart toe

    een lang bericht van mij
    maar met veel liefs geschreven

    dag lieve mies
    kus van mij
    karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Karin,

    Bovestaande zie ik nu pas.
    Dank je.
    Ook erg bedankt voor jouw reaktie´s bij mij.
    Erg lief!
    Gaat het alweer een beetje daarzo?
    Heb je dat stomme kamertje al achter je kunnen laten? erg, hoor zoiets :(

    Je moet maar zo denken, dan heb je weer wat kunnen verwerken van vroeger.
    Ook al is dat vreselijk, maar dan verdwijnen die oude angsten ook weer.
    Tenminste dat is de bedoeling, en hopelijk is dat inmiddels dus gebeurd.

    Ik vergeet je ook niet, en denk veel aan je.
    Bedankt voor die heerlijke rozengeur.
    Straks zal het allemaal 'rozengeur en manenschijn zijn', voor ons ptss-ers!

    Veel knufjes van Mies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Karin,

    jij hebt het toch ook zwaar zeg... :(

    Wel alvast van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk, dat is al een hele tijd.

    Hoe gaat het nu met je man? Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent..!

    Ik vind het zo lief dat je zulke lieve reacties plaatst. Niet alleen bij mij, maar ook bij veel meer andere loggers die een aardig woord goed gebruiken kunnen.

    Vanuit hier een heel dikke kus van mij voor jou.

    XXXX Iam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve iam
    ik had hier al een heel verhaal neergezet
    maar op een of ander manier loopt dit kreng van de pc steeds vast
    of is punt weer aan het stressen om nu ook deze site om zeep te helpen
    wat ze al met mijn andere hebben gedaan\

    maar goed
    het gaat met marcel gelukkig goed hoor
    hij heeft geen blijvend letsel opgelopen
    en kan alles weer wel nog een beetje moe
    maar dat gaat allemaal wel weer goed komen

    met mij gaat het ook wel weer redelijk hoor
    ik ben alleen boos op mijn peut omdat hij me dreigt in de steek te laten omdat hij door zijn vele werk een dag minder gaat werken
    krom zul je denken maar mijn dag gaat afvallen en is maar moeilijk doordat hij nog maar 2 dagen daar gaat werken moeilijk in te passen en wij hadden wekelijks een afspraak
    maar moet nog zien of dat zo blijft
    ik vind het zijn taak om die op zich te nemen
    als het hem niet lukt om een vervanger te zoeken en zijn vaste clienten te blijven
    behandelen er is ook nog zoiets als een vertrouwens band die is ontstaan die hij nu
    schend vind ik door dit weer op het laatste moment nog niet te regelen
    volgend jaar gaat hij al minder werken en er is geen vervanger voor die dagen en er is ook nog steeds niks met mij geregeld als ik er naar vraag krijg ik een afwijkend antwoord
    ik ben deze week zo kwaad geworden
    deze week was hij er weer eens niet had vakantie
    en dus kon ik alles eens goed op papier zetten
    en dit ga ik dus ook eens voorlezen wat mijn idee erbij is mijn gevoel en dat er nu echt
    een grens bereikt is en ik wil weten waar ik aan toe ben
    ik denk dat ik daar toch zeker recht op heb

    lieve iam ik heb begrepen dat het
    met jullie ook op het moment wat heen en weer hobbelt meid je doet het heel goed
    houd je voet maar stijf geef niet op
    en kom voor jezelf op
    je kan het
    weet dat je altijd bij me terecht kan
    ik ben er voor je
    en denk aan jullie
    ik wens je heel veel sterkte moed kracht
    en alle liefs van mij
    karin

    BeantwoordenVerwijderen