zondag 12 september 2010

nick en simon the boxer erg mooi nummer

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lieve Karin,

    Wat fijn om dit van je te lezen, ook met die mooie muziek erbij!
    Fantastisch dat je zo optimistisch kan zijn.
    Dank voor je lieve reactie, ik ben er blij mee.
    Ik weet dat ik je nog moet schrijven,
    dat had ik beloofd.
    Doch er was een zware periode tussen gekomen.
    Ik had de medicatie veel te snel afgebouwd, en ben a,h,w, 'ingestort'.
    Ook moet ik vaak naar Maastricht naar het Z'huis.

    Maar nu ben ik zo verheugd over je bericht.
    Je hoort nog van me, alleen kan ik niet beloven wanneer.
    Bloggen is er ook nog niet van gekomen.
    Toch zeg ik : "tot gauw".
    En je weet, je zit in mijn hart, omdat ik van je hou <3
    Bye, bye, groeten aan je lieve man!!!
    Je wichie : Mies ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mies
    Dank je wel voor je lieve reactie hier
    inderdaad kan ik eindelijk weer wat optimistischer zijn na al die jaren het gaat gelukkig weer een beetje beter het heeft lang geduurd maar ik ben er nog lang niet hoor het gaat nog steeds met vallen en opstaan maar dat is niet erg.

    wat naar voor je dat het afbouwen van de medicatie zoveel narigheid met zich meebrengt
    ik had zo gehoopt voor je dat het nu goed zou gaan na zoveel weken maar ja na jaren gebruik is het wel moeilijk om te stoppen
    hopelijk hebben ze iets om de bijwerkingen van het stoppen van de medicatie iets te kunnen verzachten.

    Wel fijn voor je dat het programma in maastricht nu eindelijk van de grond komt en dat er hopelijk iets gedaan kan worden aan je klachten die je hebt o ik hoop het zo voor je zou het zo voor je wensen
    eindelijk verzachting van de pijnen al is het maar een deel dat zou al een hoop schelen.
    ik gun het je zo.

    weet dat het niet aan tijd is gebonden dat je me moet schrijven neem rustig je tijd ik weet dat je het op dit moment heel moeilijk hebt en niet aan schijven toe komt op zo'n moment en dat is begrijpelijk die momenten kun je je energie wel beter gebruiken.
    doe niks overhaast en schrijf echt alleen als je er aan toe bent je bent me echt niks verplicht hoor voel je niet schuldig ik begrijp het volkomen.
    weet dat jullie niet vergeten worden er wordt altijd aan jullie gedacht
    en dat zal ook altijd zo blijven
    ook al duurd het een tijdje voor er contact zal zijn dat geeft echt niet

    doe rustig aan en hopelijk herstel je weer langzaam van je onrust die je hebt meegemaakt op dit moment.

    heel veel sterkte en alle liefs
    en er wordt hier aan jullie gedacht
    warme knuffel
    lieve groeten van ons aan jullie allen

    liefs uit het zonnige noorden van het land
    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen